Elazığ'da benekli semender görüldü

Elazığ'da nesli tükenme tehlikesi altında bulunan benekli semender görüntülendi.

Elazığ’da nesli tükenme tehlikesi altında bulunan benekli semender görüntülendi.

Elazığ’ın Maden ilçesine bağlı Arslantaşı köyünde bir vatandaş, evinin giriş kısmında nadir görülen sarı benekli semenderi fark etti. Ardından cep telefonunu çıkaran şahıs, semenderin fotoğrafını çekti.Benekli semender bir süre sonra gözden kayboldu.

Sarı semenderler, ekosistem için önemli canlılar arasında yer alıyor. Uzmanlar, benzer durumlarda hayvanların doğaya salınmasının biyolojik denge açısından kritik önemde olduğunu vurguluyor.

İhlas Haber Ajansı

Bakmadan Geçme

Malatya Sürmanşet - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!
WhatsApp İhbar Hattı
05326632592
ÇEKİN, GÖNDERİN, YAYINLAYALIM!